Thursday, November 5, 2009

geram...sedih+emo~...xda perasaan..

kira-kira bape minit yg lepas da lew perasaan berkobar-kobar gembira nk bercakap dgn someone tu.--
bla ckp..ok ja..dgn smangt i'm started talking..
then..xda response..just di ignore kan..
aha..part yg paling aku xsuka..apabila bercakap no response kat talian..
bestnya~..huhu..
mula nk berleter...cover2..ckp elok..tp mcm xda org dgr ja..
mula rsa tekanan..dh lew exam..nk smbg n wanna have fun..nk gumbira..
tp pa kes jdk gni..
dh tension bape kes yg aku pendam sorg..ditambah lak..
so xpe.. i love to keep myself far away kalo org dh xperlukan aku..
so aku mula sendirian..
cam g2..
org xmkn ati dgn kita..kita xwat org sakit ati kita..
oleh awal2 aku dh stress n ditambah lak..aku off phone..
xyah ckp dgn sape..
nyanyi kuat2..pape ja lagu yg leh ilang stress..
i know i'm da one yg jnis cpat nangis..but this time be strong..
no one will listen my talking..so cra terbaik yg sememangnya diyakini berkesan pkir "Allah ja memahami hambaNya" so it will make me a lii bit calm dr chaos td..
maybe Dia turunkan ujian so that i will be more matang..
rsa mcm nk pkir pape..exam2~..things make stress..dh jwb nth pape kat paper..
tawakal je lar..
huhu~
xda pape sgt post kali neh..just released some tension n stress yg xdapat diluahkan kat sape2..
2 ja..
hmm..back to study..
2 paper more to go!..
chayok iena

No comments:

Post a Comment