Friday, May 28, 2010

Senyap Tak Bermaksud Saya dAH xWUJUD~

HUHU~
Lamanya xtaip sa habuk pun kat page@blog neh...bakpe ek?
sbb busy dgn mcam schedule yg pack!!!....
now i'm back...bukan back apa sgt pun sbnrnya..
trying to achieved what i always wanted...
ngantoknya ri neh~ ssgt mengantok after xtdo smlam berchatting....
dari bersembang kak senior hingga berchatting samapi ke pagi...
so dahsyat..coz ri neh misalnya=)....i'm have a lot of fun SHOPPING today..
walau duit dalam bank dah nyawa2 ikan..(mana janjimu nk simpan duit oh azreena!)
ah! peduli kam suma 2...yg penting duit harus dibelanjakan...
SHOpping 2 mcam terapi bagi remaja mcam saya@aku@iena@azreena..
asl get to hidu bau baju2 baru yg da di rak2 shopping complex pun dah wat saya happy terlampau..
until tahap mengantok dewa2 hilang after msuk ja shopping complex...
i spend almost RM250...bleh sape hantuk pala saya neh...
waaaaa~sbbnya last2 saya xtau pbnda yg elah dibeli mahupun dimakan masa da kat shopping complex...
walau baju dalam rak kat umah dalh bleh buka kedai aneka pakaian sudey~...i still trying memenuhkan kuantitinya...
rsa sungguh memuaskan..
apa yg saya meraban di kala mata mcam panda neh(o.O)...
oh...i need a good rest lol~...peace n warm bed is waiting..tunggu ye syg=)..tuan puteri dtg nanti....
hahaha~
the ends

No comments:

Post a Comment