Wednesday, August 5, 2009

2 AUGUST 2009

bestnya dpt smbut bezday kat umah..
hehe..one of it advantage dpat hdiah n rsa disayangi sgt2~
kalo jauh..rasa sunyi coz pg2 ja xda pape feeling..
sememangnya smbut dgn kwn n family sememangnya berbeza..
masing2 da yg bestnya..
tp surprised party paling diingat skali masa form 5..
kengkwn wat suprised party..
muka aku slumber badak ja trima kek sedangkan mmg xtau kta kwn2 skol nk smbut bezday aku kat skol..
diz year dapat baju kurung moden from my mum n my dad..
abg aku dgn baik ati trus bagi duit blanja...sungguh xdsangka=)
my sis minta maaf to me coz xdapat bg pape..tp xkisah lar dia rjin neman smbg2 dgn aku..ckup dgn kasih syg je is already enough 4 me sis=)..
gpun dia blajar g tp last year dia pnat2 kumpul duit to buy me something..
mmg terharu sgt smpaikan nk tukar beg dompet hdiah yg dia kasi pun xsanggup coz rsa bnda 2 brharga sgt...
honey lak bg bnyk bnda..snggup lak dia ambik cuti and spend lil time dgn melayan my karenah..
thankz dear~
tp bnda yg paling bertahan lama skali is my dad's birthday present msa form 1..
jam Casio yg dipakai smpai ke hari masih ada..
aku dh keep for 6 years..
kalo ilang or rosak..tragik gak r kesan dia..
xkisah pun sgt hdiah2 neh..tp i will keep them all well..
stiap kali ari lahir aku dh berlalu..aku rasa syukur sgt Allah bagi kesempatan aku untuk idup kat muka bumi milikNYA..
hoping i can do apa-apa ja dgn lebih baik berbanding thn sebelumnya=)..
SWEET 19....

No comments:

Post a Comment